بلبرینگ ناچی تقلبی

این روزها می بینیم که محصولات تقلبی در برخی کشورها به طور گسترده به فروش می رسند. بلبرینگ یکی از این محصولات است که مدل های تقلبی آن به وفور در فروشگاه های حضوری و اینترنتی عرضه می شود.
یکی از مطرح ترین شرکت هایی که محصولات تقلبی آن برای مشتریان دردسرهایی را به وجود آورده، برند ناچی است. تولید و یا فروش محصولات تقلبی به منزله نقض حق مالکیت معنوی از جمله حق علامت تجاری شرکت ناچی است. از این رو شرکت ناچی برای پیشگیری از تهدید شدن ایمنی و کیفیت بلبرینگ های خود رویکردی قاطع را برای برخورد با توزیع کنندگان محصولات تقلبی خود اعم از بلبرینگ اتخاذ کرده است و شدت این برخورد در آینده ممکن است بیشتر هم بشود.

خطرات استفاده از بلبرینگ ناچی تقلبی

برخی از بلبرینگ های تقلبی به لحاظ علائم تجاری، پکیج ها یا نشان ها بسیار شبیه به بلبرینگ های اصل ناچی هستند. اما با وجود اینکه تقریبا هیچ تفاوتی در شکل ظاهری آن ها با بلبرینگ ناچی اصل دیده نمی شود، بلبرینگ های تقلبی مشکلاتی را در زمینه های ایمنی و کیفیت ایجاد خواهند کرد. استفاده از بلبرینگ ها و به طور کلی محصولات تقلبی نه تنها موجب ضررهای اقتصادی همچون توقف یا آسیب به تجهیزات می شود بلکه در هنگام تصادف های جدی می تواند سلامتی و ایمنی مشتریان شما را تهدید کند.
کمپانی ناچی با مشارکت آژانس های دولتی موجود در کشورها و سازمان های بین المللی با قدرت بیشتری در حال حذف و از بین بردن محصولات تقلبی است.
اکیدا توصیه می شود که بلبرینگ و رولبرینگ مورد نیاز خود را از یک شبکه خرید ایمن خریداری کنید. جدی نگرفتن این توصیه می تواند موجب شود کسب و کار، ماشین ها و کسانی که از آن ها استفاده می کنند در معرض خطر و آسیب جدی قرار بگیرند.

خطرات استفاده از بلبرینگ ناچی تقلبی

راه های تشخیص بلبرینگ ناچی تقلبی از اصل

در اینجا به برخی از مواردی که می توانند به شما کمک کنند تا بلبرینگ ناچی تقلبی را از اصل آن تشخیص دهید اشاره می کنیم:

  • ظاهر و بسته بندی

امروزه تولید کنندگان بلبرینگ های تقلبی ناچی نهایت تلاش خود را به خرج داده اند تا شکل ظاهری و بسته بندی بلبرینگ، دقیقا مانند نسخه اصلی باشد. اما با این وجود، با دقت زیاد بر روی رنگ بسته بندی و شکل جعبه بلبرینگ می توانید متوجه تفاوت های آن با بلبرینگ ناچی اصل بشوید. همچنین می توانید برای تشخیص این تفاوت ها به کارشناسان فنی مراجعه کنید.

  • حکاکی روی بلبرینگ

شرکت ناچی مانند همه شرکت های معتبر تولید کننده بلبرینگ در جهان، برای حک کردن شماره فنی و سایر موارد بر روی بلبرینگ، از یک نوع فونت مخصوص به خود استفاده می کند. آشنایی با این فونت می تواند در راه تشخیص اصل یا تقلبی بودن بلبرینگ کمک زیادی کند.

  • کاتالوگ بلبرینگ

شما می توانید با مراجعه به کاتالوگ بلبرینگ ناچی و مقایسه کدهای موجود در آن با کدهای موجود بر روی بلبرینگ و جعبه آن به اصل یا تقلبی بودن بلبرینگ پی برد.

  • کشور سازنده بلبرینگ

برخی از شرکت های تولید کننده بلبرینگ، به بلبرینگ های تولید شده در کشورهای مختلف جهان، شماره فنی خاصی را اختصاص می دهند. به طور مثال اگر شرکت بلبرینگ سازی ناچی شماره فنی 711.4r را در چین تولید کند، یک بلبرینگ ناچی ساخته شده در کشور فرانسه نمی تواند دارای همین شماره فنی باشد و اگر چنین بود، یقینا تقلبی است.

  • قیمت بلبرینگ ناچی

بهتر است در صورت مناسب بودن قیمت یک بلبرینگ برای خرید آن عجله نکنیم. می توانیم قیمت دلاری بلبرینگ مورد نظر را چک کنیم و هزینه هایی همچون هزینه حمل و نقل و غیره را نیز برای آن در نظر بگیریم. سپس جمع این هزینه ها را با قیمت ارائه شده توسط فروشنده بلبرینگ مقایسه کنیم تا از این راه نیز اصل یا تقلبی بودن بلبرینگ مشخص شود.

برای تشخیص این موضوع می‌توانید به صفحه لیست قیمت بلبرینگ ناچی مراجعه و قیمت محصول مورد نظر خود را با قیمت بلبرینگ ناچی اصل مقایسه کنید و از اصل یا تقلبی بودن محصولی که قصد خرید آن را دارید، اطمینان حاصل کنید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000